ქართული ბიზნესის ნაწილი საარჩევნო 2012 წლის მიუხედავად მუშაობის გააქტიურებას ვარაუდობს.
„კოკა კოლა ბოთლერს ჯორჯიაში“ საარჩევნო კამპანიის ფონზე გაყიდვების მკვეთრ ზრდას ელოდებიან. კომპანიის დამფუძნებლის ინფორმაციით, გააქტიურებულ საარჩევნო პერიოდში პროდუქციის რეალიზაცია იმატებს. თემურ ჭყონიას თქმითვე, 2012 წელი პოლიტიკური აქტიურობის გარდა სპორტული ჩემპიონატების სიმრავლითაც გამოირჩევა და საზოგადოების ყველა აქტივობა პირდაპირ აისახება გაყიდვებზე.
ჭყონიას განცხადებით, 2012 წლის ბიზნეს–გეგმაში უკვე გათვალისწინებულია მოსალოდნელი გაყიდვების ზრდის ტემპი.მცირე და საშუალო მეწარმეთა ასოციაციის პრეზიდენტის განცხადებითაც, დაგეგმილი საპარლამენტო არჩევნების ფონზე არ შეიმჩნევა ტენდენცია, რომ ბიზნესმა არსებული შეინარჩუნოს. პირიქით, გიორგი ისაკაძის განმარტებით, წინასწარი კვლევების თანახმად 2012 წელს ბიზნეს–სექტორი უპირატესობას რეალიზაციის გაზრდას ანიჭებს.
მისივე მტკიცებით, პოლიტიკური ფონი საქართველოში ბიზნეს– გარემოზე უარყოფითად არ აისახება და გაზრდილმა აქტივობამ შესაძლოა ბიზნესის განვითარებას ხელიც შეუწყოს.