ადამიანებს ყველაზე მეტად ვერ იტანენ წარუმატებლობას, პირველი პატარა წარუმატებლობა და ადამიანების უმრავლესობა თავს ანებებს დაწყებულ საქმეს.
ბიზნესიც არ არის გამონაკლისი.
დამწყები ბიზნესმენების შეცდომები:
1. თითქმის ყველას უნდა ნულიდან გახდეს სერიოზნული ბიზნესის მფლობელი.
მართველი. დიდი ბიზნესმენების უმრავლესობამ ნულიდან ნელ-ნელა, ნაბიჯ-ნაბიჯ დაიწყეს ბიზნეს იმპერიების შენება, ხოლო სანამ მწვერვალ მიაღწევდნენ ყველაზე შეუფასებელი გამოცდილება და ცოდნა მიიღეს, ამის გარეშე ისინე ვერ გახდებოდნენ "დიდი ბიზნესმენები".
2. უსარგებლო ან ზედმეტად გავრცელებული პროდუქცია.
ზოგიერთ ბიზნესმენი კრეატიურლი პროდუქტის ძიების პროცესში ფანტასტიკაში გადადის და ბაზარსე სრულიად უსარგებლო პროდუქტი გააქვს გასაყიდად. მეორე შემთხვა კი პირიქითა ბიზნესმენს არ ყოფნის ფანტაზია და ბაზარზე ისეთ პროდუქტი გააქვს, რომელსაც ,,ნახევარი მსოფლიო აწამოებს'' და თავს ყოფს ბაზარზე სადაც უკვე გამოდილი მონოპოლისტები ოპერირებენ.
3. ზედმეტად თეორიული მიდგომა ბიზნესის მიმართ.
რათქმაუნდა ბიზნესმენი შემოქმედებითად უნდა იყოს თავის საქმიანობას, მაგრამ არ უნდა დავიწყდეს, რომ იგი თავისი საქმის მენეჯერია პირველრიგში და პრაქტიკულობაა მთავარი ვიდრე ბიზნეს ფილოსოფიის გენერირება.
4. ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებენ გარშემომყოფთა აზრს.
აუცილებლად უნდა მოუსმინოთ და გაანალიზოთ სხვისი რჩევები, მაგრამ თვენი ბიზნესისთვის შეიძლება დამღუპველი იყოს გაუაზრებლად სხვისი ნათქვამის ათვეისება და განხორცეილბა. ყოველთვის დაფიქრდით თქვენს გადაწყვეტილებებზე, გადადგით გაწონასწორებულად რისკიანი ნაბიჯები.
5. პროდუქციის არასწორი რეკლამირება.
უმრავლესობა დამწყები ბიზნესმენის ცდილობს თავის პროდუქციაზე მიაწოდოს ინფრომაცია, რაც შეიძლება ბევრ ადამიან სწორედ აქ არის შეცდომა, ეს გაგიზრდით ხარჯების და არ გაგიზრდით შემოსავლებს. მთავარია შეარჩიოთ ის აუდიტორია, რომელიც შეიძენს თქვენს პროდუქტს და სწორეთ მათზე იმუშაოთ.